Thursday, November 10, 2011

MINGGU 41 - NOVEMBER

Minggu ke 41 bulan November. Guru-guru bertugas minggu ni : Cikgu Zuraidah & Ust.Zurinawati
Isnin, 7.11.11 - Cuti Hari Raya Korban
Selasa, 8.11.11 - Cuti lagi
Rabu, 9.11.11 -
1. Aktiviti sembelihan lembu korban anjuran asrama
2. Pemulangan buku teks oleh pelajar
Khamis, 10.11.11-
Jumaat, 11.11.11 -

6 comments:

HAYUBIAR said...

Apalah MALAS sangat / tolol sangat yang buat blog nih...tak ader FOTO ker...bagilah orang lain yang rajin dan berKEBOLEHAN kendalikan blog ini..memalukan ajer lah..

GPBSMKKKB said...

Terima kasih kerana memberi komen tapi bahasa tu jagala sikit..ANAK SIAPA LA GAMAKNYA YE... KESIAN!!! BUDI BAHASA BUDAYA KITA.

HAYUBIAR said...

Kalo tak pandai BELAJO...kalo tak TAHU bertanya...jgn EGO...rendahkan diri kepada orang lain...ular SENDOK tak hilang BISA...menyusur akar...TENGOK tengoklah BLOG sekolah lain macam mana HEBATnya...SMK tuh BESTARI PERDANA lagi...cam nih punya cikgu pun ada kar..Sekian harap maaf kan kami...

GPBNSDE said...

hai tak faham bahasa juga nampaknya. Memang lagak pandai tak boleh diajar. Kata dulang paku serpih!!!

JKKKK Ampang Pecah HS said...

ntah HAYUBIAR.... biar je dia hayu(t) sendiri. Sendiri tak sopan tak sedar. Nak tegur elok2 la sikit.. masalah orang mana kita tau.. ni tau nak kondem dgn bahasa kesat. Sungguh kurang sopan.

JKKKK Ampang Pecah HS said...

Mari tengok anda punya blog .. kalau ada la..!!