Monday, December 28, 2009

AKTIVITI 2010 BERMULA...

Aktiviti yang melibatkan warga SM3KB - guru, ibubapa dan putera puteri -
31.12.09 Khamis - Pendaftaran murid tingkatan 1 bermula 8.30 pagi Dewan Bestari Sm3KB
3.1.2010 Ahad - Pendaftaran murid asrama bermula 8.30 pagi Dewan Gemilang Asrama
Untuk makluman semua pelajar beberapa perubahan telah dibuat bermula 4 Januari 2010. Pada hari pertama persekolahan bermula dengan Perhimpunan di Dataran Bestari pada jam 7.20 pagi, Semua pelajar tidak dibenarkan masuk ke kelas (sebab kelas-kelas telah diubah kedudukan) pada pagi hari Isnin. Pelajar hendaklah menunggu di CAFE D'RIA (Kantin) atau terus ke tapak perhimpunan.
Semua kelas akan berfungsi mulai jam 8.10 pagi.

3 comments:

Anonymous said...

Pastikan perkara berikut diambilberat untuk tindakan :
1. Papan tanda arah kedudukan dewan, tandas tetamu, murid dan kantin.
2. Kantin ada jualan, dan jika tiada Tabung Kebajikan sila ambil alih. (ibu bapa dan murid lapar dan dahaga - lumrah manusia!)
3. Pengisian ceramah atau taklimat tidak diganggu dgn maalah teknikal spt sistem audio, LCD yg siap sedia guna dgn berkesan.
4. Kipas dinding sebelah hadapan dewan (kiri dewan) tergantung sudah 2 tahun! Persepsi negatif kpd pengunjung. Pastika telah dibaiki atau ditanggalkan terus! (abaikan cdgn jika sudah diambil tindakan)
5. Pakaian guru yg berhadapan dgn khalayak sesuai dgn imej keguruan.
6. Tunjukkan kehebatan2 sm3kb krn ibu bapa akan lebih teruja dan bangga memilih sm3kb tempat anak menimba ilmu (Tn. Syed Hassan mahir dlm hal ini!)
Semoga sukses.

GPBSMKKKB said...

Terima kasih atas pandangan yang diberikan...akan dibawa ke mesy. HEM esok semoga harapan menjadi kenyataan

Anonymous said...

err, kantin skrang mmg la bgos kiuh panas2 tapi mknn sikit sgt. tolong la bdak2 f4 klua lmbt & ble nk bli tinggal scipot. nk mkn ape ni? ktorg pn lapa jgk~

(one of f4's)