Saturday, April 26, 2008

AKTIVITI SABTU 26 APRIL

Beberapa aktivti telah dijalankan pada hari Sabtu 26 April 2008 dari awal pagi hingga ke petang. Antaranya
1. Program Sehari Bersama Alam Sekitar untuk pelajar tingkatan 3 anjuran Panitia Pendidikan Sivik & Kewarganegaraan bersempena Bulan Pusat Sumber Munsyi Abdullah SM3KB. Program ini dikendalikan sepenuhnya oleh pelajar 3 Siber bermula jam 8.00 pagi hingga 12.30 tgh. Perjalanan program dipantau oleh Pn Afidahsuzani selaku Penasihat dengan bantuan guru-guru PSK.

2. Program Kem Remaja Rabbani untuk pelajar Islam ting 1 & 2 anjuran Panitia Pendidikan Islam dengan kerjasama Persatuan Pelajar Islam. Program berlangsung dari jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang berlangsung di Dewan Bestari SM3KB. Program ini dikendalikan oleh AJK Pelaksana dengan bantuan PUSAT PEMANTAPAN AKADEMIK DAN SAHSIAH ISLAM (PAKSI)

3. Kursus Dalaman untuk Panitia Sejarah, Mateamtik dan Bahasa Inggeris berjalan serentak anjuran Panitia masing-masing di 3 lokasi berlainan. Kursus guru Sejarah berlangsung di Bilik APD, Kursus guru-guru matematik berlangsung di Bilik Mesyuarat dan Kursus guru-guru Bahasa Inggeris berlangsung di Bilik Pengurusan.
Semua program yang dirancangkan berjalan lancar dengan penuh rasa kegembiraan kepada semua yang terlibat.

No comments: