Wednesday, March 30, 2011

MAJLIS MERAIKAN PERSARAAN

RABU,30.3.11 - Persaraan Pn Rokiah bt Khalid staf SM3KB akan bersara mulai esok. Satu majlis meraikan beliau diadakan di PSS petang ini.

3 comments:

mAcaM-mAcaM aDa said...

salam...tahniah atas persaraan pengetua sm3kb...saya adlh bakal menjadi ank murid kpd sekolah anda...bolehkah saya ingin memberi satu suggestion???cadangan saya ialah bolehkah sekolah anda mewujudkan sebuah marching band???kerana setelah saya membaca artikel yg telh anda postkn iaitu ingin menjadikan sekolah ini sebagai sekolah mencapai tahap sekolah unggul di hulu selangor...cadangan saya ini mugkin dapat membantu sekolah anda menjadi sekolah yg bertahap sekolah UNGGUL DI HULU SELANGOR..DAN MUNGKIN TURUT NEGERI SELANGOR....saya harap pihak anda dpt mempertimbangkn cadangan saya ini....
sekian wassalam....

pengetua said...

Terima kasih atas cadangan. Kami warga pendidik SMKKB merasakan ini satu permulaan yang baik untuk merealisasikan impian kita. Kami mengalukan tentang bantuan dan maklumat tersebut. TK.

pengetua said...

SELAMAT BERSARA. JASA DAN BUDI PUAN KAMI SANGGJUNG TIGI. SEMOGA ALLAH SENTISA MEMBERI RAHMAT DAN HIDAYAH KEATAS KELUARGA PUAN.

KALAU ADA SUMUR DILADANG,
BOLEH SAYA MENUMPANG MANDI,
KALAU ADA UMUR YANG PANJANG,
BOLEH KITA BERTEMU LAGI>