Thursday, April 9, 2009

TAKLIMAT PENGURUSAN SEKOLAH BESTARI 1/2009

Taklimat dijadualkan akan berlangsung pada hari ini Khamis 9 April bermula jam 2.30 petang di bilik mesyuarat SM3KB. Mesyuarat akan dipengerusikan oleh Pn Pengetua yang baru dan akan dihadiri oleh semua guru SM3KB bagi mendapatkan input terkini berhubung status Sekolah Bestari Perdana dan program perluasan Sekolah Bestari. Sebelum taklimat bermula, semua yang hadir telah mengisi borang kompentensi ICT 2009. Hasil taklimat satu persetujuan bersama telah dicapai antaranya:
1. Semua warga sekolah perlu ada email: guru sebelum 20 April 2009/ pelajar 30 Jun 2009
Senarai email pelajar perlu ditampal di papan kenyataan kelas.
2. Semua unit pengurusan perlu ada blog sebelum 15 Jun 2009. Alamat email dan blog hendaklah ditampalkan di papan kenyataan unit masing-masing.
3. Semua unit pengurusan perlu ada brosur sebelum 30 April - template akan diletakkan di folder D: server BGPC04/BROSUR.
4. Penggunan EDUWEBTV dan THINKQUEST.ORG akan dikursuskan dalam bulan Mei.
Sebarang keraguan atau kemusykilan, boleh hubungi GPB atau tinggalkan comment di sini.

No comments: