Tuesday, March 10, 2009

LOGO JUBLI EMAS

Mohon pandangan untuk menentukan mana logo yang sesuai untuk menjadi sticker kereta sempena sambutan 50 tahun SM3KB anjuran PIBG. Sila klik pada comment untuk beri komen. Terima kasih lebih dahulu.

11 comments:

Anonymous said...

sticker number 5 looks ok, but reduce the PIBG size to same size as Jubli Emas. kite nak tunjulkan jubli emas bukan PIBG?

GPBSMKKKB said...

I prefer nom 2 & 8 cos the 50 is there dengan sikit tambahan tahun 1959-2009.

alangtrio said...

Dari segi bentuk, nombor 6 adalah pilihan saya. Cuma rasanya tak perlu dimasukkan PIBG. Kita faham PIBG mempunyai peranan memajukan sekolah dan "menaja" sambutan, tetapi dalam hal ini, biarlah sekolah ditunjulkan dan tidak berkongsi dengan PIBG. Yang diraikan adalah sambutan jubli emas penubuhan sekolah. Kecualilah PIBG juga telah mencapai umur 50 tahun.

Setuju dengan GPBSMKKKB. Walaupun pada dasarnya semua orang tau bahawa jubli emas adalah perayaan 50 tahun, ada lebih elok dimasukkan "1959 -2009" menggantikan PIBG

Anonymous said...

N0 8 SIMPLE.TAK PERLU MASUK NAMA pibg

Anonymous said...

Well...ceritanya macam ni..PIBG yang keluar modal buat sticker kenangan ni...untuk mengisi tabung pibg. Tak apalah letak nama PIBG kot..walaupun kecik.

Anonymous said...

I prefer no. 4. Simple.

Habshah said...

Assalammualaikum,
Saya pilih no 7 kerana ada no 50 di backgroudnya

alangtrio said...

"Anonymous said...

Well...ceritanya macam ni..PIBG yang keluar modal buat sticker kenangan ni...untuk mengisi tabung pibg. Tak apalah letak nama PIBG kot..walaupun kecik."

Mungkin tak perlu dijadikan satu isu. Samada besar atau kecik. Namun begitu, adalah lebih baik sekiranya nama PIBG dikeluarkan sama sekali kerana seperti yang dinyatakan awal awal, yang diraikan adalah SEKOLAH . Tak rugi sekiranya PIBG beralah. Kita cuba tanamkan kepada minda anak anak kita yang tidak semua sumbangan perlu di "balas" atau di publicised kan.

Lagipun tak lama je lagi. Lagi 15 tahun, kita sambuta pulak Jubli emas PIBG.

~@cap~1995 said...

saya nak nom bor 6

Anonymous said...

i prefer no 2.coz it look nice

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.