Tuesday, June 24, 2008

PROGRAM KESEJADAH


Satu program Karnival Pendidikan Pencegahan Dadah (KESEJADAH) peringkat Negeri Selangor 2008 sedang berlangsung di beberapa sekolah dalam Daerah Hulu Selangor. SM3KB menjadi venue untuk pertandingan nasyid (Menengah) yang akan bermula pada jam 9.00 pagi. Maklumat seterusnya dan gambar-gambar akan menyusul kemudian.

4 comments:

Putera Impian said...

Sdr Pengendali Laman Blog SMK3KB,
pertamakali saya mengunjungi laman anda, menarik tetapi perlu layout lebih menarik. Syabas, anda pasti boleh. Nama saya NOR ADABI BIN ROSDI, bekas pelajar Tingkatan 4/5 1970/1971. Sekarang saya mengendalikan laman blok NOSTALGIA SMKKKB, tolonglah beritahu anak buah semua supaya melakukan kunjungan/login (alumnismkkkb.blogspot.com. Laman anda akan saya publishkan dilaman blok kendalian saya. Terima kasih.
(noradabirosdi@gmail.com).

GPBSMKKKB said...

TQ....atas respond yang diberikan. Tlg sebarkan tentang program MAKAN MALAM AMAL PIBG pada 9hb Ogos nanti. Dtglah beramai-ramai jumpa guru-guru lama kat sini.

GPBSMKKKB said...

Satu lagi perkara berkaitan blog nostalgia...boleh tak adakan ruang comment dan isikan maklumat kisah-kisah tahun 70an di smkkkb.Kalai ada gambar-gambar lama sertakan sekali. TQ

adiakhri said...

salam...
saya nak minta jasa baik saudara Pengendali Laman Blog SMK3KB untuk meletakkan no telefon pejabat. Ini untuk memudahkan proses urusan yang berkaitan dengan sekolah.